The present report aims to outline a method for learning Bulgarian as a foreign language. This model represents an optimal way of organizing grammar content and its segmentation. The goal of this approach is to ensure successful understanding and fast adaptation to the new language environment.
Ангелова 1999: Ангелова, Татяна. Интерактивен модел за описание на урока по български език, София // Езикът и съвременността. Проблеми на социолингвистиката. т.6 Международно социолингвистично дружество, 1999
Стефанова 2015: Стефанова, Павлина Методика на обучението по съвременни езици, София: Издателство на Нов български университет, 2015
Стойчева 2006: Стойчева, Мария. Европейска езикова политика, София: УИ „Свети Климент Охридски”, 2006
Шопов 2002: Шопов, Тодор. Чуждоезиковата методика, София: УИ „Свети Климент Охридски”, 2002
elearn.uni-so-fia.bg/pluginfile.php/33760/mod_resource/.../Evr_ezikova_politika.pdf