Бакърджиева 2009: Бакърджиева, М. Хуморът – средство за ефективна бизнес комуникация. В: сп. Диалог, 1/ 2009, стр. 40 – 86
Досев 2014: Досев, Вл. Манипулативната роля на метафорите в медийния дискурс. Варна: Стено, 2014
Катранджиев 2016: Катранджиев, Хр.; Велинов, И.; Радова, К., 2016, Употреба на реторични фигури в рекламните слогани – анализ по продуктови категории, В: Реторика и комуникации [онлайн], 2016, № 22, април 2016 г. ISSN 1314-
[прегледан 19.04. 2017 г.]. http://rhetoric.bg/
Кафтанджиев 2006: Кафтанджиев, Христо. Хармония в рекламната комуникация. София, 2006.
Кехайова - Стойчева 2009: Кехайова - Стойчева, М. Потребителско поведение (II част). В., 2009
Мавродиева 2012: Мавродиева, И. Политическата реторика в България от митингите до web 2.0 (1989 – 2012). София: Парадигма, с. 288.
Рохова 2008: Рохова, М., Димова, А., Томов, Д. Маркетинг в здравеопазването - възникване и развитие на научни концепции, Медицински университет “Проф. д - р П. Стоянов” – Варна, 2008, стр.2-5
Тачева 2014: Тачева, В. Комуникативни умения в медицинската практика. Варна: Стено, 2014
Тишева 2013: Тишева, Й. Прагматични аспекти на устната реч. Littera et Lingua Series Dissertationes, 2013, 3, [прегледан 17.04. 2017 г.] http://www.slav.uni-sofia.bg/naum/liliseries/diss/2013/3.
http://darikradio.bg/nai-dobrite-lekari-d-r-valeri-isaev.html, [последно прегледан
04.2017 г.]