Сербезова И., Т. Стефанова (2011). Интерактивна технологично базирана система на обучение по здравни грижи, Медицински преглед //Сестринско дело, ISBN: 1310-7496
Сербезова, И. (2013) Методика за реализиране на интерактивна техника чрез видеофилми //Сестринско дело, Брой 3, ISBN: 1310–7496
Сербезова, И., Х. Белоев, А. Смрикаров, Дигитална трансформация на обучението по здравни грижи, пленарен доклад, Седма национална студентска сесия · с международно участие „Тенденциите в здравните грижи през 21 век“ Електронна форма на провеждане 2020 г. – гр. Плевен, ISBN: 978-954-756-250-9
Aharony, N., & Bar-Ilan, J. (2016). Възприятия на учениците за MOOC: Проучвателно проучване. Интердисциплинарен вестник за електронните умения и обучението през целия живот, 12, 145–162 Взето от http://www.ijello.org/Volume12/IJELLv12p145-162Aharony2631.pdf .
Benson, V. & Kolsaker, A.(2015). Instructor Approaches to Blended Learning: A Tale of Two Business Schools. The International Journal of Management Education, 13, 316–325.
Caligaris, M. et al. (2016). A first experience of flipped classroom in numerical analysis. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 217, 838–845
Chawinga, W. (2017). Taking social media to a university classroom: teaching and learning using Twitter and blogs. International Journal of Educational Technology in Higher Education
Hristova, Tsv. (2020). Тhe role of case study in midwifery education in a virtual learning environment, XXII International Conference The Power of KNOWLEDGE, Vol. 42. 5. pp. 895–900, ISSN 2545–4439
Hristova, Tsv., D. Stoyanova (2017). Problem-Posing Education as a Didactic Concept and a Methodical Direction. IN: Reports Awarded with ,,Best Paper,, Crystal Prize, In: 56th Annual Science Conference of Ruse University, „Angel Kanchev“ University of Ruse, University of Ruse Publishing Center, pp. 223-227, ISBN 978-954 712 733.