„Аз уча в България` комуникативен видеокурс по общ Български език като чужд, А1-А2 | |
Violeta Tacheva | 10-27 |
AUTHENTICITY IN AN INTERNATIONAL LANGUAGE EXAMINATION SYSTEM - THE ECL (EUROPEAN CONSORTIUM OF THE CERTIFICATE OF ATTAINMENT IN MOD-ERN LANGUAGES) EXAMINATIONS | |
Judit Huszti | 28-34 |
Говоренето на медицински теми | |
Aлбена Добрева | 36-43 |
Идеи за повишаване на писмената култура на българските младежи с помощта на чуждоезиковото обучение | |
Aнтония Замбова | 44-51 |
Мобилното обучение в преподаването на български език като чужд - от увлечението към вътрешната мотивация | |
Валентина Симеонова | 52-58 |
Смесено обучение по български език на студенти-медици в МУ-Варна | |
Веселина Няголова | 59-65 |
Езиковата култура и електронното обучение | |
Гергана Дачева, Марина Джонова | 66-72 |
Отношенията на противоположност в преподаването на български език като чужд | |
Даниела Tанчева | 73-81 |
Ориентационни фактори при изучаването на български език в академична небългарска езикова среда | |
Данка Aпостолова | 82-91 |
Шрифтовете в академична среда - Дизайн и употреба | |
Дарина Добрева | 92-100 |
Реализиране на проект за специализирано помагало по български език на чуждестранни студенти стоматолози - английско обучение | |
Димитрия Желязкова, Наталия Янкова | 101-105 |
Модел за овладяване на българския език като чужд | |
Добринка Паскалева, Aнтоанета Павлова | 106-109 |
Стратегия за развиване на умението „говорене` в болнична среда като елемент от смесено обучение по специализиарн български език | |
Eвдокия Скочева | 110-116 |
Анализ на резултатите на анкета за качеството на web - базиран курс по биохимия за студенти медици в СУ „Св. Кл. Охридски` | |
Eмилия Стоименова, Симона Стойкова | 117-124 |
Езикови регистри и комуникативно обучение | |
Йовка Tишева | 125-132 |
Вербализиране на невербален диалог като похват в обучението по дентална комуникация | |
Йорданка Стефанова | 133-139 |
Евиденциалността в обучението по български език като чужд | |
Kрасимира Aлексова | 140-149 |
Български език на юг от екватора. Лингвистични и културологични аспекти | |
Kатя Исса | 150-157 |
Електронното оценяване на рецептивните умения по български език като чужд | |
Kатерина Пенева | 158-163 |
Метаезикът в българското речево общуване | |
Марияна Стефанова | 164-171 |
Операторна лексика с класификационни функции в медицинския научен текст | |
Павлина Kънчева | 172-176 |
Концептът ръка в устойчивите словосъчетания в българския език | |
Петя Райкова | 177-183 |
Извеждане на принципи и методика за проектиране на тотално достъпна виртуална обучителна среда за студенти с увреждания | |
Полина Ставрева-Kостадинова | 184-192 |
Употреба на евфемизми и дисфемизми в медицинската практика | |
Петър Фотев | 193-199 |
Балканските съюзни връзки ама и ами в българската разговорна реч | |
Радослав Цонев | 200-208 |
Стратегии за комуникационно въздействие на телевизионната реклама на лекарства | |
Силвена Ставрева-Доростолска | 209-216 |
Обръщенията на интимните партньори един към друг при неформално общуване | |
Стефка Фетваджиева | 217-224 |
Роден и/или майчин език | |
Светозара Халачева | 225-229 |
За поздравите в речта на младежкото речево общуване | |
Стефка Aлександрова | 230-237 |
Объекты контроля в российской системе тестирования по русскому языку как иностранному | |
Наталья Aндрюшина | 246-252 |
Компьютерные технологии в академическом художественном образовании и дизайне: за и против | |
Дарья Aнтипина | 253-259 |
Игра-дискуссия в обучении русскому языку как иностранному в гуманитарных специальностях университета | |
Илка Бирова | 260-265 |
Социокултурният подход и игровите технологии в преподаването на темата „Болести. Лечение` на българските студенти русисти | |
Ирина Манова | 266-272 |
Ментальный образ и физиологическое состояние по материалам русской и болгарской фразеологии: фразеологизмы с компонентом сон и мечта | |
Надежда Делева | 273-278 |
Медицинский дискурс в контексте изучения языка специальности в высшем учебном заведении | |
Наталия Мисник | 279-283 |
Вербальная эмпатия в речи врача (на материале учебных диалогов сбора анамнеза) | |
Севда Христова, Tатьяна Kолышева | 284-290 |
Влияние на физическата активност върху Психологическото състояние на студентите | |
Георги Филипов | 292-297 |
Иновационни методи и форми в часовете по физическо възпитание и спорт при студентите | |
Даниела Петрова | 299-305 |
Влияние на изучаването на български народни танци в часовете по физическо възпитание и спорт върху студентите от Медицински университет - Варна | |
Жулиета Виденова | 306-309 |
Оценка на физическото развитие и специфичната работоспособност на студенти от турските университетски отбори по баскетбол | |
Kрасимир Йорданов, Илкай Язарер | 310-316 |
Оценка на физическото развитие и специалната физическа подготвеност на волейболисти от студентските отбори на висшите училища във Варна | |
Kрасимир Йорданов, Иво Лалев | 317-324 |
Ролята на физическата активност върху студентите и учебния процес във висшите училища | |
Любен Чобанов | 325-334 |
Потребност от спортни умения при студентите | |
Петьо Христов | 335-339 |
JOINT BULGARIAN-COSTA RICAN STUDENTS PROJECTS: AN ATTEMPT AT COLLABORATIVE ONLINE INTERNATIONAL LEARNING | |
Aneta Stefanova, Aurora Gómez Jiménez | 350-357 |
ENGLISH FOR MEDICAL PURPOSES WITH EDMODO (EDMODO-EMP) - STUDENTS` FEEDBACK ON A TWO-YEAR PROJECT | |
Anisoara Pop, Adrian Naznean | 358-364 |
ESP TEACHING IN THE MODERN DIGITAL WORLD | |
Dana Carmen Zechia | 365-369 |
OBSERVATIONS ON THE CURRENT BREXPLOSION: BOOM OF BREXIT-RELATED BLENDINGS | |
Diana Miteva | 370-376 |
LEXICAL SIMILARITIES BETWEEN SPANISH AND ENGLISH | |
Georgi Dzhumayov | 377-383 |
THE FORMAT OF THE PHD SUMMARY (EMP) | |
Ilina Doykova | 384-390 |
MUSICAL EXPERIENCE IN SINGING AND GRAMMAR ACHIEVEMENT IN ENGLISH LANGUAGE ACQUISITION | |
Iskra Kalcheva, Maria Carmen Fonseca-Mora | 391-397 |
THE CHANGING ATTITUDE TOWARDS ORAL PRESENTATIONS IN THE ESP CLASSROOM | |
Ivelina Makrieva | 398-404 |
WITH GOOGLE TRANSLATE ON THE MARKET, HOW DO WE TEACH TRANSLATION? | |
Kjetil Rå Hauge | 405-410 |
AUTOMATION AND COMMUNICATION THE ACADEMIC CONTEXT | |
Kristana Ivanova | 411-416 |
TRANSHUMANISM AND SENTIMENTALISM IN LOIS LOWRY`S THE GIVER | |
Lachezar Popov, Diana Dimitrova | 417-422 |
USING UBIQUITOUS COMPUTING IN THE LANGUAGE CLASSROOM (U-LEARNING) | |
Ana-Maria Chisega-Negrila, Luiza Kraft | 423-430 |
EXPLORING NICHE TOURISM FORMS IN BULGARIA - RAISING AWARENESS OF NATIONAL TOURISM IDENTITY THROUGH PROJECT WORK | |
Margarita Genova | 431-437 |
IMPLEMENTATION OF ECLECTIC APPROACH IN MEDICAL ENGLISH COURSE | |
Nataša Milosavljević | 438-444 |
THE IMPLEMENTATION OF A SMARTPHONE APPLICATION IN THE TEACHING OF STUDENTS IN THE MAJOR OF ECONOMICS OF TOURISM IN ENGLISH | |
Petar Todorov | 445-450 |
BRIDGING THE METAPHORICAL GAP/RESEARCHING THE FIGURATIVE EXPRESSIONS IN BUSINESS ENGLISH TEXTBOOKS | |
Sivia Yohanova | 451-456 |
UNDERGRADUATE ENGINEERING STUDENTS` PERCEPTIONS OF THE IMPORTANCE OF LANGUAGE SKILLS | |
Slađana Živković | 457-464 |
COMPUTER- AND PAPER-BASED TESTING WHILE TEACHING MEDICAL ENGLISH | |
Valentina Angelova, Svetla Trendafilova | 465-471 |
CULTUROLOGY ASPECTS IN COMMUNICATIVE LEARNING. TYPES OF COMPETENCES AND FUNCTIONS | |
Valya Kaschieva | 472-479 |
A POSITIVE AND PRACTICAL APPROACH TO ASSIGN PROJECT TASKS IN ENGLISH AT TERTIARY LEVEL | |
Vanya Ivanova, Gergana Petkova | 480-487 |
DISCOURSE ANALYSIS IN ESAP MATERIALS DESIGN | |
Violeta Karastateva | 488-494 |
THE OPTIONS FOR TEACHER COOPERATION IN ENGLISH FOR MEDICAL PURPOSES | |
Zorica Antic | 495-501 |
Френска контекстово-обусловена граматика за комуникативни цели: илюзия или предизвикателство? | |
Aнета Tошева | 504-512 |
Комуникативният подход в обучението по специализиран испански език | |
Aксиния Oбрешкова | 513-518 |
Специализиран език и чуждоезиково обучение | |
Гергана Боянова | 519-525 |
Някои аспекти в преподаването на медицинска терминология на английски език | |
Веселин Стойков | 526-530 |
Употреба на латинска анатомична и клинична терминология в учебници по специализирани медицински дисциплини на английски от български автори | |
Ивана Икономова | 531-540 |
Фармацевтичен дискурс и културни реалии в епохата на гръцката архаика и класика | |
Михаела Йорданова | 541-547 |
Медицинската клинична tерминология - отражение на научни заблуди и дефицит в медицинското познание | |
Надежда Aмуджиева | 548-554 |
Включване на дидактични игри в обучението по латински език и терминология на студенти-медици | |
Снежана Aнтонова-Цвяткова | 555-562 |
Обучението по чужд език с помощта на новите технологии- предизвикателства и рискове. Мотивация, активност и ефективност при използване на нови медии в обучението | |
Aни Kолева | 563-568 |
Социолингвистичен аспект на умалителните съществителни в час по немски език - тест със студенти | |
Бисерка Велева | 569-574 |
Комуникативна компетентност в специализираното обучение | |
Гергана Фъркова | 575-583 |
Обучението по чужд език във виртуалния свят | |
Даниела Kирова | 584-591 |
Die Ansätze der E-Prüfungsdidaktik und Anwendungsaspekte der elektronischen Prüfungen im Bereich der medizinischen Fachsprache | |
Ivan Merdzhanov | 592-601 |
Entwicklung der kommunikativen Kompetenz bei Tourismus-Studierenden | |
Ivanka Kamburova-Milanova | 602-608 |
Förderung der Lernerautonomie durch Blended Language Learning | |
Neli Miteva | 609-616 |
Страноведска компетенция (немски, B2) - онлайн: 2.1. Културни реалии - прогресия (фази и методи) | |
Николина Бурнева | 617-624 |
Kulturspezifische Probleme der deutsch-bulgarischen und deutsch-türkischen Übersetzung | |
Sevginar Dincherova | 625-633 |
Können Misfits vermieden werden? Eine quantitative und qualitative Analyse von nicht integrierbaren items in Aufgaben zum hörverstehen | |
Hrisztalina Hrisztova-Gotthardt, Réka Werner | 634-641 |
Комуникативната компетентност по специализиран чужд език - съдържание и предпоставки за нейното усъвършенстване в университетски контекст | |
Aнна Маркова | 642-649 |