Atlas R, Pepler D (1998). Observations of bullying in the c lassroom. The Journal of Educational Research, 92 , 86-97.
Гергова Д. Обучение чрез проекти – възможност за формиращо оценяване в началното училище, Хуманизъм и прагматизъм в образованието на 21 в., БУЛВЕСТ 2000, С. 2007
Димитров Д., Управленски аспекти на учебно-възпитателния процес при работа с деца, участващи в кръжок, Хуманизъм и прагматизъм в образов. на 21 в., БУЛВЕСТ 2000, С. 2007
Дончева Ц., Е. Мутафова, С. Здравкова, Учение без напрежение и агресия? ..., Здр. икономика и менидж., VІІІ, 2(28), 2008, ИК Стено
Механизъм за противодействие на училищния тормоз между децата
и учениците в училище, утв. Заповед на МОН №РД09-611/18.05.2012
O'Connell P., Pepler D., Craig, W. (1999). Peer involvement in Bullying: insights and challenges for intervention. J of Adolescence, 22 , 86-97.
O'Connell P., Pepler D, Craig, W. (1999) . Understanding bullying from a dynamic systems perspective. The Blackwell Reader in Developmental Psychology (In A. Slater & D. Muir, Eds.), 440-451. Oxford: Blackwell.
Salmivalli, C. (1999). Participant role approach to school bullying: Implications
for interventions. Journal of Adolescence, 22, 453-459.
Swearer, SM & Doll, B. (2001). Bullying in schools: An ecological framework.
Bullying Behavior. Bingh amton: Haworth Press